Placené články jednoduše

placla V dnešní době existuje mnoho způsobů jak nechat zviditelnit svůj produkt. Kromě textové a bannerové reklamy je tu myslím účinnější, uchopí-li se správně, krok k získání nových zákazníků – placený reklamní text. Bloger sepíše svůj názor na oblíbený produkt a jako bonus získá ohodnocení. Pokud však někdo píše placené reklamy jako na běžícím páse a nerozumí danému tématu, je to špatně. Pro zjednodušení vyhledávání poptávky a nabídky PR článků vznikl web Placla.cz. Placené články jsou tedy dobré pro inzerenta, blogera i čtenáře, nezneužije-li jej ani jeden článek z řetězce.

Jednoduchost systému Placla spočívá v rychlé registraci a téměř okamžitém profitování. Z několika nabídek, které přijdou od inzerentů si vybereš pro tebe zajímavé téma, které by mohlo oslovit i čtenáře a potencionální zákazníky. Projevíš zájem jedním klikem a v případě kladné odpovědi inzerenta do týdne sepíšeš článek s předem dohodnutými pravidly. A tvé první prachy za dobrý skutek máš na účtu. Výplata do banky je možná po dovršení hranice 500Kč. Z pohledu inzerenta je dobré pro jednu kampaň stanovit hodnotu reklamního textu nad 200Kč a oslovit alespoň 20 autorů. Shánět jak zadavatele reklamy nebo blogery samostatně je poněkud obtížné, někdo jako já na to nemá nervy a čas, proto jsem uvítal možnosti služeb Placla.cz. Je to úspěšný a zaběhnutý propagační nástroj pro propagaci na internetu. Jak už jsem zmínil, uznávám pouze placené články, které mi mají co říci a neskrývají za sebou pouze lehkou možnost přivýdělku. Lidé, jenž označené reklamy z první noty odsuzují, mohou přijít o zajímavý pohled spokojeného zákazníka. I inzerenti si většinou vybírají speciálně zaměřené weby a správně tak směřují svůj produkt ke svým novým zákazníkům. Měřit úspěšnost kampaně lze např. pomocí Google Analytics. Za sebe můžu systém Placla doporučit a říci, že reklama na internetu není špatná.

*Jako poděkování se můžete „registrovat“:http://placla.cz/?aff=154 pod referenčním odkazem. Získám tak odměny za vaše články. Děkuju.*



, , ,

  1. Sed 16.2.2010 v 22:02 # Odpovědět

    Je toto PR článek? 🙂

  2. fremy 16.2.2010 v 23:31 # Odpovědět

    [1] ano je to přesně ta placená reklama, o které píši. spokojenost s projektem a proto ho můžu doporučit dále, finanční odměna jako bonus. Všechny PR články jsou označeny příslušným tagem „PR článek“

  3. Ashen 17.2.2010 v 16:47 # Odpovědět

    Předpokládám, že zde budeš i nadále uveřejňovat PR články že? 🙂 Alespoň my, kteří jsme o Placla teprve slyšeli a uvažujeme o tom, uvidíme, jak to vypadá v praxi 🙂

  4. fremy 17.2.2010 v 20:33 # Odpovědět

    [3] na blábolníku se již objevily 4 placené články, o dalších samozřejmě uvažuji, ovšem záleží na nabízených tématech. Předpoklad je 1 příspěvek měsíčně na 5-7 klasických článků. Tím však neříkám, že nebudu „objevovat“ a doporučovat zajímavé věci bez finanční odměny. BCH v následujících měsících projde několika změnami, o nichž budu postupně psát. V tuto chvíli zastávám názor, že nebudu na blogu uveřejňovat viditelné reklamy (bannery, textové odkazy) na rušivých pozicích. Mám štěstí, že nemusím žít o chlebu, kvůli hostování a doméně. Ale nebráním se propagaci zajímavých projektů soukromých i mediálních, závisí to na mém úhlu pohledu na věc a předpoklad zájmu čtenářů.

Napsat komentář

Connect with Facebook